loading...
دانلود رایگان فیلم
فروش ویژه گردنبند مرغ آمين


فروش ویژه گردنبند مرغ آمين 



گردنبند مرغ آمين برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد با جنس استیل عالی و طراحی بی نظیر. گردنبندی زیبا با ظاهری متفاوت. نمادی از عشق و محبت، مناسب با هر سلیقه ای. 
سریال شهرزاد این روزها حسابی در شبکه نمایش خانگی غوغا کرده است. در این سریال بازیگر نقش شهرزاد که ترانه علیدوستی می باشد یک گردنبند هدیه می گیرد که به گردنبند مرغ آمین هم معروف است. مرغ آمین در فرهنگ مردم ایران، نام فرشته‌ای‌ ست که مدام در پرواز است و دائماً «آمین» می‌گوید. به همین دلیل درخواست و تقاضای بینندگان این سریال باعث شد که تولید و فروش گردنبند مرغ آمین آغاز گردد. گردنبند مرغ آمین با جنس استیل، ساخته شده با هنر دست ایرانی می باشد. پلاک و زنجیر این گردنبند استیل می باشد که مرغش آب کاری شده است، البته در ساخت زنجیر این گردنبد از فیروزه هم استفاده شده است که زیبایی محصول را دوچندان کرده است.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 35000 تومان

فروش ویژه گوشواره مرغ آمين
فروش ویژه گوشواره مرغ آمين 



گوشواره مرغ آمين، از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد با جنس استیل عالی. طراحی بی نظیر و شگفت انگیز. گوشواره ای زیبا با ظاهری متفاوت. نمادی از عشق و محبت، مناسب با هر سلیقه ای جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 15000 تومان

admin بازدید : 153 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

میزان عیدی و پاداش بازنشستگان در سال 95 چقدر است؟ +جدول ...

libarshad1388.blogsky.com/.../میزان-عیدی-و-پاداش-بازنشستگان-در-سال...
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری ایسنا: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بسیاری از کارمندان، کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دغدغه دریافت عیدی و پاداش ...

میزان عیدی کارمندان و کارگران در سال 95 / زمان پرداخت؟ - دانلود ...

libarshad1388.blogsky.com/.../میزان-عیدی-کارمندان-و-کارگران-در-سال-9...
۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لطفا در رابطه با میزان عیدی و پاداش بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی هم ... عیدی 95 کارگران چقدر است؟,میزان عیدی سال 95 کارمندان دولت چقدر .

برچسب ها - عیدی کارمندان - فردا

www.fardanews.com/fa/tag/1/عیدی%20کارمندان
نمایند همچنین میزان عیدی بازنشستگان مستمری بگیران حقوق وظیفه از. ... وقتی خرج و برج با هم نمی خواند/میزان حقوق و عیدی در سال 95 / به نظر شما حقوق و عیدی سال 95 چقدر باشد تا از ... کارشناسی شده است رقم عیدی کارمندان هنوز مشخص نیست رئیس. ... نحوه پرداخت عیدی و پاداش کارکنان دولت/ یارانه بهمن امشب واریز می شود/ عرضه برنج ...

برچسب ها - میزان عيدي - فردا

www.fardanews.com/fa/tag/1/میزان%20عيدي
نمایند همچنین میزان عیدی بازنشستگان مستمری بگیران حقوق وظیفه از. ... مبلغ عیدی امسال کارگران چقدر است؟ ... وقتی خرج و برج با هم نمی خواند/میزان حقوق و عیدی در سال 95 / به نظر شما حقوق و عیدی سال 95 چقدر باشد تا ... آخرین جزییات از عیدی بازنشستگان +جدول. کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران دغدغه دریافت عیدی و پاداش.

میزان عیدی و پاداش بازنشستگان در سال 95 چقدر است؟ +جدول

www.pixyab.ir/.../میزان-عیدی-و-پاداش-بازنشستگان-در-سال-95-چقدر-اس...
عیدی کارمندان و بازنشستگان تصویب و اعلام شد میزان عیدی کارمندان دولت اعلام شد در جلسه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور…,میزان عیدی و ...

آغاز پرداخت عیدی‌ پایان سال کارگران/ میزان عیدی امسال چقدر ...

ubia2news.rozblog.com/.../آغاز-پرداخت-عیدی-پایان-سال-کارگران-میزان-...
۱ روز پیش - میزان عیدی کارمندان و کارگران در سال 95 / زمان پرداخت؟ - دانلود . ... کارگران و بازنشستگان چقدر عیدی و پاداش می‌‌گیرند؟ +جدول. با نزدیک ... بهمن ماه ...

جزییات عیدی و پاداش بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی 95

bux95.rozblog.com/.../جزییات-عیدی-و-پاداش-بازنشستگان-کشوری-و-ت...
۴ روز پیش - میزان عیدی و پاداش بازنشستگان در سال 95 چقدر است؟ +جدول . ... کارگران و بازنشستگان چقدر عیدی می گیرند +جدول مبلغ عیدی۱۵سال اخیر کارگران و ...

کارگران و بازنشستگان چقدر عیدی می گیرند + جدول میزان ...

ahangestan.nasrblog.com/post/72/
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱ روز پیش - جزئیات نحوه محاسبه عیدی کارگران پاره وقت و ساعتی(خبرگزاری ... میزان عیدی و پاداش بازنشستگان در سال 95 چقدر است؟ +جدول .

برچسب ها - میزان عیدی - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/tag/1/میزان%20عیدی
زمان تعیین مزد سال 95 کارگران مشخص شد. میزان افزایش ... کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران دغدغه دریافت عیدی و پاداش... پایان سال را دارند و ... کارمندان و کارگران چقدر عیدی می گیرند؟ +جدول. هرچند که در قانون مصوب مجلس زمان پرداخت عیدی کارمندان... عیدی و زمان واریز آن از ... است که باید افزایش یابد گفتنی است این میزان برای.

کارگران و بازنشستگان چقدر عیدی و پاداش می‌‌گیرند؟ +جدول ...

www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/57667
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارگران و بازنشستگان چقدر عیدی و پاداش می‌‌گیرند؟ +جدول. ... ولی پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که میزان عیدی کارمندان در سال جاری 688 هزار تومان باشد که البته مبلغ قطعی آن پس از تصویب .... ورود داروهای جدید به لیست بیمه در سال 95.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 413
  • بازدید ماه : 413
  • بازدید سال : 29,558
  • بازدید کلی : 308,040