loading...
دانلود رایگان فیلم
فروش ویژه گردنبند مرغ آمين


فروش ویژه گردنبند مرغ آمين 



گردنبند مرغ آمين برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد با جنس استیل عالی و طراحی بی نظیر. گردنبندی زیبا با ظاهری متفاوت. نمادی از عشق و محبت، مناسب با هر سلیقه ای. 
سریال شهرزاد این روزها حسابی در شبکه نمایش خانگی غوغا کرده است. در این سریال بازیگر نقش شهرزاد که ترانه علیدوستی می باشد یک گردنبند هدیه می گیرد که به گردنبند مرغ آمین هم معروف است. مرغ آمین در فرهنگ مردم ایران، نام فرشته‌ای‌ ست که مدام در پرواز است و دائماً «آمین» می‌گوید. به همین دلیل درخواست و تقاضای بینندگان این سریال باعث شد که تولید و فروش گردنبند مرغ آمین آغاز گردد. گردنبند مرغ آمین با جنس استیل، ساخته شده با هنر دست ایرانی می باشد. پلاک و زنجیر این گردنبند استیل می باشد که مرغش آب کاری شده است، البته در ساخت زنجیر این گردنبد از فیروزه هم استفاده شده است که زیبایی محصول را دوچندان کرده است.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 35000 تومان

فروش ویژه گوشواره مرغ آمين
فروش ویژه گوشواره مرغ آمين 



گوشواره مرغ آمين، از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد با جنس استیل عالی. طراحی بی نظیر و شگفت انگیز. گوشواره ای زیبا با ظاهری متفاوت. نمادی از عشق و محبت، مناسب با هر سلیقه ای جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 15000 تومان

admin بازدید : 144 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم از کرخه تا راین با لینک مستقیم - دانلود آهنگ جدید

www.shirazsong.org › دانلود فیلم ایرانی
دانلود فیلم از کرخه تا راین با لینک مستقیم و کیفیت عالی دانلود فیلم جدید ایرانی از کرخه تا راین با حجم کم دانلود فیلم جدید از کرخه تا راین با سرعت بالا.

دانلود فیلم های سینمایی دفاع مقدس – از کرخه تا راین | دانلود ...

ir-dl.com/multi-media-section/from-karkheh-to-rhein/
دانلود فیلم سینمایی از کرخه تا راین با کیفیت خوب به صورت رایگان و با لینک مستقیم و سرعت عالی و دانلودموسیقی متن این فیلم از مجید انتظامی.

دانلود رایگان فیلم سینمایی "از کرخه تا راین" با کیفیت ...

far30music.com › فیلم › ایرانی › اجتماعی
۲۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رایگان فیلم ایرانی از کرخه تا راین با کیفیت عالی DVDRip و لینک رایگان دانلودنسخه کم حجم فیلم «از کرخه تا راین» به کارگردانی ابراهیم ...

دانلود فیلم از کرخه تا راین - دانلود آهنگ جدید

www.abanmusic.org/دانلود-فیلم-از-کرخه-تا-راین/
دانلود فیلم جدید و بسیار از کرخه تا راین دانلود فیلم ایرانی از کرخه تا راین دانلود فیلم از کرخه تا راین با کیفیت عالی DVD و لینک مستقیم توجه : در صورت نارض.

دانلود فیلم سینمایی از کرخه تا راین با کیفیت عالی :: فارس ...

https://farsdownload.blog.ir/.../دانلود%20فیلم%20سینمایی%20از%20ک...
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود فیلم سینمایی از کرخه تا راین با کیفیت عالی» ثبت شده است - نرم افزار, بازی, موبایل,فیلم, سریال, آهنگ, عکس.

دانلود فیلم از کرخه تا راین با لینک مستقیم Archives - سایت ...

www.kalepokha.ir/tag/دانلود-فیلم-از-کرخه-تا-راین-با-لینک-مستق/
دانلود فیلم از کرخه تا راین با لینک مستقیم, , %%excerpt. ... فیلم از کرخه تا راین در قالب دفاع مقدس درسال 1371 به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ... دانلود سریال ابله قسمت 11 با لینک مستقیم و کیفیت بالا - 30,267 views;دانلود سریال آمین قسمت 1 ...

فیلم سینمایی از کرخه تا راین | دانلود مستند و کلیپ و مداحی و ...

www.zahra-media.ir/فیلم-سینمایی-از-کرخه-تا-راین/
سعید رزمنده جانباز که برای معالجه چشمان خود عازم آلمان می شود، با خواهرش لیلا که سالیانی چند است با همسر آلمانی خود در شهر «کلن» زندگی می کند روبرو می شود.

دانلود فیلم از کرخه تا راین - ایرانی دیتا

www.iranidata.com › فیلم › سینمایی › ایرانی
از کرخه تا راین فیلمی به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است. این فیلم که محصول سال ۱۳۷۱ است به سرنوشت ... دانلود فیلم سینمایی ایرانی سرود تولد با لینک مستقیم ... دانلود رایگان فیلم ملک سلیمان شهریار بحرانیبا کیفیت عالی ...

دانلود فیلم از کرخه تا راین با کیفیت عالی

www.doostiha.ir/1394/11/18/دانلود-فیلم-از-کرخه-تا-راین.html
۱ روز پیش - دانلود رایگان فیلم سینمایی قدیمی از کرخه تا راین با کیفیت عالی DVDRip 480p. محصول 1371 به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با لینک مستقیم و ...

مبین مدیا | فیلم کرخه تا راین - آرشیو مستند و سخنرانی مذهبی

mobinmedia.ir/tag/فیلم-کرخه-تا-راین
کلیپ تا آخرین نفس ایستاده‌ایم / کیفیت عالی / لینک مستقیم دانلود · فیلم مستند صدای .... فیلم برنامه هفت / استاد حسن عباسی / سینمای دینی / لینک مستقیم دانلود ... دانلود فیلم طلا و مس با کیفیت بالا · دانلود فیلم از کرخه تا راین با کیفیت عالی ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 410
  • بازدید سال : 29,555
  • بازدید کلی : 308,037